melihat | merenung | menilai

melihat | merenung | menilai

Friday, March 5, 2010

Intro part 2

Urgghhh..tension gak tulis blog ni!..tension lagi dari meng'copy' and 'paste' assignment..hehehe.aku rasa sangat pressure dari sudut memilih topik yang sesuai.pilih topik dah satu hal,nak hurai beserta fakta tu usah cakap ler.tula pasalnya blog ni ade second intro.nak pilih topik yang sesuai..haish!

niat di hati nak tulis blog ni pasal dalam kepala aku tiap ari ade je benda yang nk diluahkan.bukan nak cari publisiti arr,tp sonok juga tulis ape yang kite nak share ngan kawan dan sahabat handai macam ape yang aku baca dari blog orang len.untung2 dapat kawan baru..lagi best dapat duit!..kui3.

aku rasa ler untuk 1st topik ni aku nak bincang pasal bola dulu r.pergghh!,aku ni memang ler die hard fan Arsenal.aku penah nangis wei bile Arsenal kalh ngan Man.U dulu(form 4)..dulu ler..pastu bapak aku cakap "dah ler tu..pegi study!"..emo plak..hehe.yeah,sedar xsedar aku dah jumpa topik pertama..leh ler aku sambung kat post yang berikutnya.(????????...ko ni dah betul2 merapu)

No comments:

Post a Comment