melihat | merenung | menilai

melihat | merenung | menilai

Saturday, March 27, 2010

Tasik dalam gua yang tercantik!

Hari ini entry yang aku nak masukkan untuk tatapan korang adalah berkaitan dengan alam semulajadi yang tidak tercemar lagi. Kalau korang tengok gambar ni, mesti boleh hilang stress punya. Aku nak sertakan beberapa gambar tasik atau kolam di dalam gua yang hanya boleh di jumpai dibeberapa tempat di dunia ini (banyak plak aku punya "di")

1. Wookey cave - Somerset, England



2. Lechuguilla cave - Carlsbad Caverns National Park, New Mexico



3. Macan Ché - Yucatán Peninsula



5. Reed Flute Cave - Guilin, China



6. Hamilton Pool Preserve - Austin, Texas



Untuk maklumat lanjut korang boleh ler rujuk laman web dan blog di bawah ni:

worldwide-travelling.blogspot.com
www.freerepublic.com
travel.webshots.com
http://burgess.ucalgaryblogs.ca

2 comments: