melihat | merenung | menilai

melihat | merenung | menilai

Thursday, March 11, 2010

Nasri vs Robben..goal of the season!

Oleh kerana aku agak busy hari ni, jadi pada entry terbaru kali ni aku nak share dengan korang dua gol menarik dari pemain Arsenal iaitu Samir Nasri dan Arjen Robben dari Bayern Munich. Gol ni dijaringkan waktu second leg Champions League yang berlangsung pada hari selasa lepas. Sebab aku kekurangan masa untuk menulis, jadi video-video ni jela yang dapat aku postkan untk tatapan korang semua..jom layan!








Pada pendapat korang mana satu yang lagi terbaik?. Ape yang menariknya kedua-dua gol ni ada makna disebaliknya. Kalau ikut dari segi signifikan gol-gol terbabit, aku vote for Robben sebab gol dia yang menyebabkan Bayern layak ke suku akhir walaupun tewas di Artemio Franchi. Dari segi teknik, gol Nasri adalah lebih hebat sebab dia boleh control nerve dan technique dalam ruang yang agak terhad sambil dikawal oleh 3 orang defender dan gol dijaringkan dalam angel yang almost zero! Pendapat korang pulak macam mane?..sekian dari aku..chow!..salam






No comments:

Post a Comment