melihat | merenung | menilai

melihat | merenung | menilai

Friday, March 5, 2010

Intro part 1 : oh,saya dah ade blog sendiri!

Dah lama rasanya nak set up blog sendiri pas baca orang lain punya blog..tema blog aku?..merapu.com!..haha..tapi aku bukan nk merapu or merepek sesuka hati.hope dalam setiap tulisan blog aku ni ade sedikit diskusi yang dapat memberi faedah pada korang2 sume.tema2 dalam blog ni terdiri daripada ape yang aku pelajari tiap ari selama aku menjadi anak,anak sedare,student,kawan,lawan,boypren and macam2 lg.nak tulis dalam bahasa inggeris memang xdapat la jet,kang jadi ultra merapu pulak..
dalam kehidupan aku seharian especially semenjak jadi student ipta ni adalah membincangkan dengan rakan2 taulan aku pasal

bolasepak,politik,ekonomi,bisnes,love,gossip (ehek!) dan bermacam2 lg.aku xnak ler blog ni jadi sangat serius or sangat merapu sampaikan korang xphm ape aku cakap nti, tp aku nak blog ni jadi blog yang santai,sempoi dan relax and at the same time berguna untuk masa depan korang sume.korang jangan ler risau sebab aku ni bukanla berbackgroundkan sebagai kutu rayau,perempit jalanan mahupun perompak dan pencuri.aku skang tengah menghabiskan sisa2 degree in Business Econs di sebuah ipta yang disayangi ramai umat manusia kerana sungguh pemurah..hehe..murah rezeki leh sambung master(saje nak cakap macam tu kasi gempak sket).

agak panjang juga intro aku ni,maklumla excited kan dapat cakap sorang2..hehe..ape2hal pun aku harap dengan adenya blog ni,kita dapat share segala macam jenis info yang ade dalam kepala masing2 demi menjadikan kite seorang manusia yang lebih efficient,intelek dan cergas rohani serta jasmani..dah maghrib,so aku chow dulu ye..solat le adik dan kakak sekalian..salam.

No comments:

Post a Comment